Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Claudia - 17 maj 2010 07:47

Inget ont emot katter så i allmänheten, men det finns en anledning till jag ej skaffat mig någon...är mer en hundmänniska och tar mitt ansvar om mina hundar.

Men när en katt håller en vaken hela natten med sitt jamande och beklagande i området, ja...då kokar jag inombords. På förmiddagen blir det tyst, då ägaren till katten tycks ha släppt in den och i kväll lär ägaren släppa ut den igen fast alla i området vet om att det är förbjudet att släppa ut katterna. Då dom lämnar sin avföring i sanden på lekplatserna och andra får skitet på sina kläder.

Har ej listat ut exakt vem som äger katten än, men nåde den när jag gjort det...

Jag ser ingen anledning att acceptera någon annans husdjur som håller mig vaken under natten bara för att ägaren själv inte orkar ha sitt djur hemma då den antingen löper eller för en massa oväsen. Hade jag velat ha det på det viset så hade jag för fan skaffat mig en egen katt...

Just nu är jag fruktansvärt trött, pga en kattjävel   


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards