Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Claudia - 9 maj 2010 19:00

Va sjuk en vecka förra månaden, gjorde som man säga skall göra...sjukanmälde mig. Hmm...STORT MISSTAG!!!

Vilket innebar att jag fick mindre i a-kassan, precis som om man inte redan har det tufft nog att klara sig...när man blir sjuk och gör som man skall + måste köpa medicin för att kunna bli frisk. Ja då får man på fan efteråt...

5 dagar kvar tills jag får pengar, har typ 50 öre kvar i plånboken och maten som finns i hemmet måste gå till barnen. Själv måste jag ju f.o.m imorgon leva på vatten tills jag får pengar, ingen tycks kunna låna mig så att jag klarar mig fram till på fredag och mina barn måste ha mat i sig dagligen.

På köpet, rökare som jag är...ciggen är slut. Tur för barnen så skall dom till skolan imorgon, men efter skoltid får dom stå ut med mig.

Har kaffe kvar för 2 dagar, sen är det också slut...sen vet jag att jag kommer få migrän och blir handlingsförlamad någon dag. (Tro ej jag ringer och sjukanmäler mig...aldrig igen)

Nu börjar helvetet!!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards