Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Claudia - 3 maj 2010 06:02

Igår fyllde min dotter 10 år, i lördags hade hon ett litet kalas och igår var hon iväg med sin mormor o morfar. Dom kunde inte ge henne något speciellt så, då deras ekonomi som pensionärer inte är vidare bra. Men dom lyckades köpa en fotboll till henne och en pump ifall luften skulle gå ur den...sen spelade dom boll lite.

Lillan var glad och har så varit hela helgen.

Av mig fick hon en väska som hon spanat in länge o väl...tjatat om att hon vill ha den och jag har hela tiden sagt att den är för dyr. Nu när hon fick den blev hon jätte glad.

Idag nu på morgonen tänkte jag på att ingen från hennes pappas sida har hört av sig till henne, några av syskonen har hon kontakt med på Facebook...men ingen av dom gratulerade henne igår. Att pappan som vanligt lyser med sin frånvaro är ju ingen nyhet precis...men trodde faktiskt att nån av syskonen ivarjefall skulle gratulera henne. Då detta är något hon gjort sedan hon fått kontakt med dom...

Trist att det är såhär, men vad skall man göra? Kan ju ej tvinga någon till något.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards