Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Claudia - 2 maj 2010 09:12

Gårdagens kalas gick fort, det var inte så många som kom...men det viktiga var ju dom som kom. Tjejerna hade jätte roligt och det glädjer mig mycket.

För jag var helt slut igår, trodde inte jag skulle klara upp det med alla bestyr...men tiden gick fort och helt plötsligt skulle gästerna hem.

Lillan var stolt över sin tårta, jag hade gjort insidan och grädden...medans hon dekorerat den.


Det enda som finns kvar av den är till storebror, då han ingen bit igår åt och ville spara sin till idag.

Idag är egentligen lillans födelsedag, som skulle firas tillsammans med mormor o morfar...men då mormor o morfar har det lite dåligt ställt just nu så skall vi fira det då deras pension kommer. Vilket som är helt okej.

Hon är så glad för kalaset hon hade igår...det var ett tag sedan hon hade ett kalas, då ekonomin inte varit den bästa för att kunna ha den. Men i år gav jag mig fan på att hon skulle få ha det och det glädjer mig att hon fick det.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards