Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Allt sker på en gång!

Av Claudia - 30 juni 2010 09:07

Mitt ex har hört av sig, han vill lägga ner stridsyxan...

Min "Käre" biologiska far har hört av sig, han retar sig fortfarande på mig och måste spy sin galla över mig. (Ingen förändring där)

En gammal vän är död, har varit ett tag nu utan att man vetat om något.

Och en jag inte hört av mig på länge till slängde luren i örat på mig efter att ha påstått att jag pratat mycket skit...okej??? Undra vad det är jag skall ha sagt, vilket jag ej hann fråga...


Jag kontaktade min systersons fostermamma för att varna om att min "käre" far finns inne på FB, hon skulle se så att dom alla blockar honom där inne. Men när hon tog upp det med min systerson hade han redan sett det och blockat honom.

Då min "käre" fader skrev det han skrev till mig i sin egna sida, öppet så att alla kan läsa det...hade min systerson också läst det innan han blockade honom.

Enligt fostermamman verkar han vara lugn, han känner igen min "käre" fars beteende och han har ju levt ihop med honom i många år.


Idag är jag helt slut, fick typ 4 timmars sömn inatt pga att folk ville komma hem till en viss person på gården fram till kl 04.00 och det ända sättet dom kunde komma in var att kalla högt på personen som fick öppna för dom.

Så irriterande...


Blir nog en tidig kväll här...efter att ha hämtat lite möbler som en vän skänker bort. Dom som kan hjälpa mig med det hela kommer vid 20.00 tiden.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia - 25 maj 2012 08:22

Har ny blogg: http://www.nattstad.se/Claponi   Är nästan aldrig inne på denna något mer. ...

Av Claudia - 23 juli 2011 14:29

Min dotter är inte med i Heartland Model Agency mera, hon slutade där i början av året efter att ha varit modell för dom i ett år. Man ville förlänga henne med ett 2-års kontrakt, men detta vägrade jag gå med på och tycker inte dom är vidare seriösa ...

Av Claudia - 4 maj 2011 05:17

Nu får allt vintern ta och ge sig...trodde vi var på väg mot sommartiden och så återkommer kylan o frosten. Detta ogillas skarpt! ...

Av Claudia - 31 december 2010 10:59

Önskar er alla ett Gott Nytt År   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards