Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Claudia - 4 juni 2010 12:16

Har i några dagar nu haft en inre oro över min dotter, att något skall hända henne...en stark inre oro.

Vet ej om det är normalt pga att man är mamma eller om det är en av mina känningar. Har haft känningar förr och dom har slagit in.

Usch...hatar att gå med denna oron!!!

Men säkra före det osäkra...nu skall jag lämna o hämta henne från skolan.

Hon har kunnat gå själv, men min oro ligger grundad till när hon är ensam ute.

Av Claudia - 4 juni 2010 06:38

Vad har ni för planer denna helgen?

Själv blir det nog en lugn helg här, en granne skall komma och hälsa på imorgon och lillan skall på fotbollsmatch på söndag.

Hon har missat träningen denna veckan då det inget stod om det på deras hemsida, så jag tolka det som att det inte va nån träning...tittade både måndag och tisdag där. Sen släppte jag det...

Men igår vid 20.00 tiden ringde tränaren och undrade varför min dotter inte varit med på träningen denna veckan. Det blev en liten miss där och nu vet jag att oavsett om där inget står så skall dom ha träning ett tag till.


Fasten dagen precis börjat så känns det skönt att det är fredag, hoppas få sovmorgon imorgon och bara tanken gör en lite piggare.

Sitter här och dricker mitt morgonkaffe, skall snart iväg med lillan till hennes skola.

Fast jag vet att hon kan gå själv så väljer jag att följa henne dit och hem...då det tycks härja en våldtäcksman här nere någonstans som intresserar sig för barn.

Enligt min mammans nyheter igår...

Så länge dom ej fått fast personen tar jag inga risker med mitt barn.


Önskar er alla en trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards