Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Claudia - 5 juni 2010 12:27

För inte allt för länge sedan då jag och min dotter gick på torget där det var loppis, såg vi min dotters lillasyster från pappans sida stå helt ensam vid ett träd. Jag såg mig om, men såg ingen av föräldrarna i området.

Den lilla flicka såg oss och vinkade...min dotter gick fram till henne och kramade om henne. Sen såg vi att mamman dök upp och var på väg till sin dotter.

Min dotter tittar osäkert mot mig, jag visar henne att det är lugnt...medans jag själv står en bit därifrån.

Jag tycker att barnen skall ej bli lidande av dom vuxnass problem med varandra.


Då o då går jag in på min dotters Facebook, för att kontrollera vad som sker där inne och vilka som ber om hennes vänskap. Hon själv vet om detta och hon vet att hon får ingen godkänna utan att jag kollat upp det först, om det inte är någon hon redan känner.

När jag är där inne knappar jag in barnens pappa senaste kvinna han har barn ihop med, hon finns ej att hitta...hmm, tänkte jag!

Gick sedan in på min Facebook och sökte upp henne...fann henne.

Hon har blockat min dotter!!!!!!!!!

Hur fan kan hon göra så? Vad har min dotter gjort henne för ont????

Ja att vi vuxna har problem med varandra, mitt är hur dom behandlar min dotter och att dom hindrar syskonen att få träffa varandra. Men vad fan är hennes problem???

Först är hon snäll och trevlig, låter min dotter få träffa sina syskon från pappans sida då det var slut mellan pappan och henne...sen blir dom ihop igen och så får min dotter inte träffa sina halvsyskon.

Vet att pappan ljuger om oss, det vet kvinnan med att han gör...men varför gör hon såhär mot ett litet barn som faktiskt tyckt mycket bra om henne???


Hur fan funtad i huvudet är hon egentligen??????


Nej, jag tänker då inte acceptera deras behandling mot mitt barn längre och nu kan dom vuxna som beter sig som omogna jubel idioter hålla sig borta från henne.

Hon förtjänar inte att bli behandlad på detta viset...

Och dom visar ju klart och tydligt att dom inte är mogna nog att ta hand om sina egna problem utan att dra in barnen i sina problem.


Jag som vuxen skiter väl stort i dom, jag vill inget ha med dom att göra egentligen...men jag skulle då aldrig behandla halvsyskonen på det viset som min dotter blivit behandlad av dom.


Va tvungen att få detta ur mig, för jag kokar när jag tänker på det dom håller på med...vilka jubel idioter!!!!




Av Claudia - 5 juni 2010 11:07

Solen skiner, varmt är det ute, fullt med folk i stan, loppis på ena torget...älskar sommaren i denna underbara lilla stad.   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards