Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Claudia - 6 juni 2010 14:41

Lillan och jag gick ut för att samla lite mat till fjärilarna hon fått med hem från skolan, än så länge är det bara små, små, små, små mini larver som lämnat sitt lilla bo...den dagen hon fick hem det hade hon lite mat med sig till dom.

Men idag var vi tvungna att samla in lite nytt och i en stad som vi bor i är det inte så lätt att hitta det. Finns mest vid stranden, brännässlor och tistel.

Efter att ha varit ute en timme har vi äntligen kommit hem och hon lägger nu ner liten bit av varje till dom.

 

Av Claudia - 6 juni 2010 06:16

Sitter här med mitt morgonkaffe och känner mig allmänt slut. Skulle vilja gå och lägga mig igen.

Blev lite sent igår efter att en hund mådde dåligt här hemma och kräkte ner en madrass som ej går att tvätta mer samt båda hundsängarna.

Hunden hade lyckats komma åt lite chocklad igår, misstänker att det är min dotters kompis som sovde över här som lämnat kvar chockladen inom räckhåll för hundarna.

Så har den som blivit sjuk för 4:e gången efter att ha knyckt chocklade från oss knyckt igen och efter någon timme blivit dålig av det.

För att det inte skulle bli mer kräk, som typ i någons säng eller så...så stängde jag in hundarna i hallen.

Men antagligen har lillan stört sig på deras ljud därifrån under natten och släppt in dom i sitt rum. För där låg dom båda när jag vaknade, i lillans säng...


Nu har jag fått lite kaffe i mig, skall packa lillans fotbollskläder och sen väcka henne så att hon får frukost i sig. Idag blir det fotbollsmatch...bortalag.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards