Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Claudia - 3 juni 2010 09:32

Blev inget av med hundpassningen idag, så här städas det för fullt nu på förmiddagen...nu går det undan. Lika bra att ta chansen så länge man är såhär oförskämt pigg som jag är.

En maskin tvättad, plockat undan saker som legat lite överallt i hemmet och rengjort golven i hallen, köket och vardagsrummet.

Tar en liten paus...sen skall jag ta disken och förhoppningsvis det jag ogillar som mest att städa: Badrummet!!!

Det blir så fint här hemma, det gillar jag skapt.

Av Claudia - 3 juni 2010 07:54

Känner mig betydligt piggare idag, förstår inte riktigt vad det var med mig igår...men jag hade ingen ork och bara slappade hela dagen.

Har plockat undan lite nu på morgonkvisten, dags att ta en cigg och sen fixa lite nytt kaffe. Sen ta uti med resterande disk som jag inte orkade ta igår.

Skall passa en hund i några timmar, därefter tar jag itu med golven här hemma...inte lönt innan, då hunden fäller en hel del.

Ser ut att bli kanon fint väder idag med...gooooooooott!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards