Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Sen sist jag skrev:

Av Claudia - 23 juni 2010 09:50

Det har varit relativt lugnt sedan sist jag skrev i min blogg, har hållet igång med Heartlands bloggsida här inne...tittat till det då o då och hållet koll på läget.

Skulle locka folk med att sätta upp nått i rampljuset, men av ekonomiska skäl har jag ej gjort det än...då jag ej haft råd att fylla på potten i min mobil.

Dagen innan barnbidraget kom var jag tvungen att låna 100 kr av en granne, kaffe och cigg av en annan granne. Pengarna betalade jag tillbaka direkt, men kaffet o ciggen betalar jag tillbaka då a-kasse pengarna kommer...då en mamma låg i kris som inte får barnbidraget då fadern har hela vårdnaden. Hon skall inte få pengar förrän imorgon, men hon hade inte en matbit hemma den 18:e och fick låna 300 kr av mig.

Kan ej låta bli att tycka synd om henne, hon fick barn med en muslim som gjorde allt för att få vårdnaden om deras barn och han har ingen koll på vad barnet sysslar med då den är ute och leker på gårdarna. Jag har redan varit i kant med honom då jag ej accepterar det hans unge håller på med.

Nu kom pricket över i:et för min del, barnet har snott någons plånbok...som hon fann på gården då ägaren tappat den...sen skylde hon på min dotter och fadern bara sa då ägaren ville han sin plånbok om min dotter: Hon bara ljuger!

Innan fick hans unge ej komma in här eller mitt barn gå hem till dom pga att hans dotter kallat min dotter för HORA och istället för att få barnet att be om ursäkt gick han på mig: Vet du vad hon gjort min dotter?

Hallå...ja jag vet precis allt som hänt...då det var hans dotter som började och min dotter har bara gett tillbaka i samma mynt. Vilket hans dotter ogillat skarpt.

Men nu förbjuder jag dom två att leka över huvud taget på fritiden, dom går i samma klass i skolan och där finns inget man kan göra åt. Men när det gäller nu under sommarlovet och sedan efter skoltid...så vill jag ej veta av att min dotter leker med den flickan. Jag vet mycket väl hur hon hållet på mot min dotter i ett år nu, hur hon ljuger och att hon snor från andra samt skyller på andra för allt hon själv gjort.

Hon vet precis var jag står och ändå skickade hon hit 2 killar att fråga min dotter om hon vill komma på hennes kalas, hur hade hon tänkt att det skulle gå till när hon vet att min dotter inte får sätta sin fot i hennes hem och hon vet att vi vet att hon ljugit igen samt skyllt sitt egna handlande på min dotter???

Får en känsla av att hon tror att hon kan bete sig hur som hellst, allt skall vara förlåtet så fort hon vill detta...

Nej, tvi fan säger jag bara...nu räcker det...den enda gången jag går med på nått nu över huvud taget är att en ursäkt kläms fram tillsammans med alla inblandade angående plånboken. Där flickfanet erkänner allt hon skyllt på min dotter som hon själv har gjort.

Vilket aldrig kommer att ske...


Annars har det väl varit lugnt, har suttit ute en del och pratat med några grannar på gården. Kan ha stört nån att vi satt där vi satt...men jag har inget med det att göra så. Jag satt där jag satt pga att min dotter spelade boll där och jag ville hålla koll så att hon ej sparkade bollen för hårt. (Då jag vet att vissa grannar ogillar sådant)

Jag har fikat hemma hos mina barns gudföräldrar, fikat med mamman som hade det tufft (hon kan ju inte hjälpa att pappan fostrar deras dotter som han gör och på köpet smutkastar han mamman inför dottern).


Igår klippte jag våran Shih Tzu, halva hunden försvann...*Skrattar*

Men är inte helt klar än, idag blir det trimmern...igår tog jag bara bort alla knutor hon hade i pälsen som jag slarvat med sedan i vintras då jag mådde så dåligt.


Kl 12.00 har jag tid i tvättstugan, har egen tvättmaskin...men då det blir alldeles för mycket tvätt att tvätta, så tar jag det värsta i tvättstugan.

Annars blir elräkningen alldeles för hög...


Önskar er som läst detta en trevlig onsdag!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia - 25 maj 2012 08:22

Har ny blogg: http://www.nattstad.se/Claponi   Är nästan aldrig inne på denna något mer. ...

Av Claudia - 23 juli 2011 14:29

Min dotter är inte med i Heartland Model Agency mera, hon slutade där i början av året efter att ha varit modell för dom i ett år. Man ville förlänga henne med ett 2-års kontrakt, men detta vägrade jag gå med på och tycker inte dom är vidare seriösa ...

Av Claudia - 4 maj 2011 05:17

Nu får allt vintern ta och ge sig...trodde vi var på väg mot sommartiden och så återkommer kylan o frosten. Detta ogillas skarpt! ...

Av Claudia - 31 december 2010 10:59

Önskar er alla ett Gott Nytt År   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards