Direktlänk till inlägg 14 juni 2010

Veckan som varit:

Av Claudia - 14 juni 2010 08:04

Barnens sommarlov har äntligen börjat, var på min dotters skolavslutning och det är vid dom få tillfällen jag befinner mig i en kyrka.

Tycker det är så fint när barnen sjunger där inne för alla föräldrarna.


 

Utanför kyrkan väntade en annan skolas elever och då såg jag ett bekant litet ansikte...


 

Min dotters lillasyster från faderns sida!!!


Tillbaks i skolan togs det adjö till lärarna barnen haft, några av dom lär dom inte ha nästa år...men året som gått har barnen trivts bra med dom.


 

Efter skolan stack jag och lillan in till samhället där jag köpte en blå ros till henne, på Gågatan mötte vi hennes pappa...som stirrade på henne, så typiskt honom när han möter henne utan sin nya familj som han påstår för att han inte tror att våran dotter är hans dotter. Medans min dotter börjar bli fräck och stirrar på honom så fort hon ser honom.

Jag låtsades som om jag inte visste att vi mötte honom...


Senare var lillan ute i samhället själv, alltså utan mig...då hon såg honom igen medans hon umgicks med sina vänner. Då kom första chocken: Han hälsade mot henne!!!! Wow...VÅGEN...han kunde klämma fram en hälsning mot henne.

Vilka framsteg som far efter 10 år!!!!

Lillan som blev förvånad hälsade såklart tillbaka...


Sen har jag ägnat min lediga tid åt att starta upp en blogg för fotomodells agenturen i Malmö. www.heartland.bloggplatsen.se

Där alla modeller kan göra inlägg och alla andra kan läsa o lämna kommentarer samt frågor. Tittar till det då o då för att hålla koll på läget där inne och så att allt går rätt till där.


 


En dag då det åskade så blev jag av med en av våra hundar, vet att hon är åskrädd...men undrade såklart var hon hade gömt sig denna gången.

Hade det inte varit för att hon tittade mot mig då jag kallade på henne så hade jag ej märkt att det var hon som låg under min dotters säng, intryckt i en hörna bland alla saker...hade lätt kunna tro att hon var ett gosedjur.


 

Inte lätt att vara så liten här i världen och såååååååå skotträdd som hon är.

Tur är att vi får hjälp med detta under nyårsfirandet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia - 25 maj 2012 08:22

Har ny blogg: http://www.nattstad.se/Claponi   Är nästan aldrig inne på denna något mer. ...

Av Claudia - 23 juli 2011 14:29

Min dotter är inte med i Heartland Model Agency mera, hon slutade där i början av året efter att ha varit modell för dom i ett år. Man ville förlänga henne med ett 2-års kontrakt, men detta vägrade jag gå med på och tycker inte dom är vidare seriösa ...

Av Claudia - 4 maj 2011 05:17

Nu får allt vintern ta och ge sig...trodde vi var på väg mot sommartiden och så återkommer kylan o frosten. Detta ogillas skarpt! ...

Av Claudia - 31 december 2010 10:59

Önskar er alla ett Gott Nytt År   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards