Direktlänk till inlägg 10 november 2010

Dom driver med mig...

Av Claudia - 10 november 2010 16:56

Skolan har tagit upp det som hänt med min dotter och en klasskamrat till henne...men jag kan ju lugnt säga att jag inte är nöjd med det jag fått höra av lillan då hon kom hem och vi pratade om det.

Tjejen och hennes pappa tyckte inte det va rätt att jag tog min dotters parti i händelsen...hallå...hon har ju inte gjort något fel!!!! Men har däremot fått mottaga en del skit från den där tjejen och det pappan sa till mig gjorde då inte saken ett dugg bättre.

Jag tar då aldrig min dotters parti om jag vet att hon gjort fel...alla som känner mig vet om detta. Men när min dotter inte gjort nått fel så får jag visst inte ta hennes parti, för då är det fel...daaaaaaa.

Verkar som skolan kör på hennes spel...hon vill ta en paus från min dotter, hon svarade inte på min dotters fråga om vad hon gjort för fel mot henne...då hon inte pratat skit om henne som hon påstått.

Morr...ja nog skall flickan få en paus allt...otroligt lååååååååååång paus enligt min mening.

Jag håller fast vid lekförbudet och jag kan vara en rätt långsint människa av mig när jag lägger den sidan till. Och den sidan lär nog dyka upp angående detta...

Flickan ljuger så det bara smäller om det, hon svarar inte på vad min dotter skulle ha gjort henne och hon tycker hon har rätten att behandla andra så som hon gjort mot min dotter. Ha...hon har mycket att lära sig, men med dom föräldrarna hon har så lär hon inte få det lätt här i livet.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia - 25 maj 2012 08:22

Har ny blogg: http://www.nattstad.se/Claponi   Är nästan aldrig inne på denna något mer. ...

Av Claudia - 23 juli 2011 14:29

Min dotter är inte med i Heartland Model Agency mera, hon slutade där i början av året efter att ha varit modell för dom i ett år. Man ville förlänga henne med ett 2-års kontrakt, men detta vägrade jag gå med på och tycker inte dom är vidare seriösa ...

Av Claudia - 4 maj 2011 05:17

Nu får allt vintern ta och ge sig...trodde vi var på väg mot sommartiden och så återkommer kylan o frosten. Detta ogillas skarpt! ...

Av Claudia - 31 december 2010 10:59

Önskar er alla ett Gott Nytt År   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards