Alla inlägg den 1 november 2010

Av Claudia - 1 november 2010 05:54

Min dotter blev åter igen utsatt igår på nätet av en klasskompis, som anklagade henne för att ha pratat skit om personen inför hennes syster och en kompis till hennes syster och när min dotter nekar detta påstår personen att hon ljuger.

När jag frågade henne igår om hon sagt något kände hon bara till att syster hade frågade henne varför dom inte lekte längre och då hade min dotter sagt att personen var sur på henne pga något som hade skett i skolan.

Detta verkades klassas som att hon har pratat skit om personen...

Inte första gången personen går till attack mot min dotter på nätet, men denna gången skrev jag att nu räcker det och inom kort ringde pappan upp mig.

Han såklart ogillade att jag hade skrivit till hans dotter via min dotters msn, enligt honom är man alltid två om att tretas och så fort jag sa något uttryckte han sig om att jag stod på min dotters sida. Att min dotter säger en sak, ja barn säger ju en massa och inte allt för föräldrarna...o.s.v.

Det kvittade ju hur jag sa så körde han försvars psykologsnack och om min intelligens. Wow...

Sen spela han duktig med att informera mig om att istället för att skriva som jag gjorde till hans dotter skall jag kontakta föräldrarna, men hallå...att kontakta en förälder har jag gjort tidigare och det märks ju hur bra det hjälpte.

Sen missa han nog att se vad exakt hans dotter skrev till min dotter, enligt henne struntar hon stort i om föräldrar kontaktas, att min dotter inte får leka med henne mera för hennes pappa...o.s.v.

Att barn tretas är jag väl medveten om, men när ett barn trycker ner min dotter som hans dotter gör är inget jag bara kan sitta och titta på för att barn tretas.


Har inte sovit en blund inatt, förkyld och febrig...samt så snurrar detta i huvudet på mig.

Tjejen som hållet på mot min dotter är blockad, både på msn och på Facebook.

Efter ett samtal med lillan igår hoppas jag nu att hon håller sig borta från tjejen på rasterna och på sin fritid. För jag tänker då ej acceptera faderns försvars psykologisnack mot mig när det är hans dotter som hållet på mot min dotter.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards