Alla inlägg den 3 november 2010

Av Claudia - 3 november 2010 05:20

Tredje dagen som jag är sjuk nu, gick upp som vanligt för att känna efter...tänkte att om febern är borta så kan jag ju bege mig till utbildningen. Men ack nej, den är där fortfarande...men på väg neråt. Näsan lär väl ta längre tid innan den börjar ge med sig och hostan misstänker jag bara har sin början på mig.

Stannar hemma dag, vet ju inte hur febern skall ha det...säkra före det osäkra.


Igår, vilken tid på kvällen vet jag inte...skall den där pappan ha ringt, såg jag nu på morgonen när jag ställde min telefon på laddning.

Känner bara: Suck, orkar inte lyssna på hans psykologi snack...kvittar hur han vrider och vänder på det hela, jag vill inte veta av att min dotter har något med hans dotter att göra med.

Ja dom går i samma klass, där får dom stå ut med varandra, skall ta mig ett snack med lärarna och då mobbingteamet är igång hoppas jag lillan informerar dom då något händer.

För det hela startade ju i skolan...gick sen över på msn.

Det som skedde i skolan hörde någon annan med, så får inte glömma att meddela fröken om de barnet och som oxå hade sagt till flickan som fräst åt min dotter för att hon suddat ut en bokstav som hon tyckte va fult skrivet samt ville skriva det finare.

De andra barnet hade sagt till henne att hon inte hade behövt säga det på det viset och sa det trevligare till min dotter, samma mening men på ett trevligare sätt. Tjejen trodde att min dotter rättade något på ett engelsktprov dom fått tillbaka, men det va ju inte det hon gjorde...hon störde sig bara på en bokstav hon skrivit slarvit och ville skriva det finare.

Men tro inte att tjejen bad om ursäkt för sitt fräsande, lillan ogillade tjejens attetyd och tog sen avstånd från henne. När tjejens storasyster frågade henne varför dom inte leker längre, förklarade min dotter att tjejen hade gjort nått i skolan som hon inte tyckte om.

Detta klassas sen som att min dotter hade pratat skit om henne, hon tyckte att så skall man inte behandla sina bästa vänner och så vidare.


Nej, nu är det dags för lite panodil...känner mig helt slut, men tänker då inte gå och lägga mig igen. Måste försöka göra nått litet här hemma idag...sakta med säkert.


Önskar er alla en trevlig onsdag!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards