Alla inlägg den 4 november 2010

Av Claudia - 4 november 2010 14:36

Fjärde dagen som jag är sjuk...snacka om att jag inte är så vidare glad just nu.

Det tar hårt i ekonomin...

Vet att jag kan få hjälp av mina föräldrar om det skulle krisa, men känns ju helt fel att behöva be dom om hjälp när man är 38 år gammal och försörjer sin egna familj.

Men visst kommer jag att göra det om det krisar, barnen går före min stolthet och dom skall ha mat o dylikt under månadens gång.


Skrev ett mail till psykopaten igår, jag vill ha ett skriftligt svar av honom och har nu bytat hem.nr För jag godkände aldrig att han skulle få det och jag vill inte att han har mitt hem.nr

Tvivlar starkt på att han svarar på mailet...han vet att jag kan använda det som bevis. Vilket jag inte kan med ett telefonsamtal...

Dottern min vill inte lika med den flickan igen, inte efter detta hon gjort nu...men jag förstår varför flickan är som hon är med sådana föräldrar hon har.


Skall kontakta skolan på måndag, då det hela började där och mobbingteamet är inkopplade. Vad som sker på fritiden har dom ju inte så mycket att göra med, men som sagt var...problemet började där och har sen förvärrats pga tjejens lögner och påhopp mot min dotter.

Sen att flickans pappa inte gillade att jag skrev via min dotters msn till tjejen och tyckte att nu räcker det från henne innan jag blockade henne från min dotters msn. Trist för honom ju...hade väl passat honom bäst att hans dotter fått fortsätta med sitt usla beteende och jag som kontaktat förälder tidigare bara tittat på medans min dotter blir nertryckt med lögner.

Suck!!!

Jag hoppas min dotter aldrig beblandar sig med den familjen igen, mamman gör inget åt saker och pappan är ju psyko.


Fredag imorgon, hoppas må betydligt bättre då...denna dagen lär inte mycket ske för min del. Har ingen ork...


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards