Alla inlägg den 17 november 2010

Av Claudia - 17 november 2010 05:22

Igår va ytterligare ett barn på min dotter om dom där trosorna dom fann i omklädningsrummet i förgår, att hon sagt ifrån om att dom inte är hennes bryr sig ingen om och jag är smått trött på det. Det är ju inte hennes...

Skrev en lapp till hennes fröken igår om det som sker, men lillan är rädd att fröken skall ta upp detta inför hela klassen...pinsamt tycker hon. Men igår förstod hon att vi måste ta upp det, då det fortsätter fast hon sagt ifrån.

Nu har jag tagit bort personerna ifrån hennes facebook och har hon själv inte gjort det än så skall dom bort från hennes msn med. För jag tycker nätet sköts fel av tjejerna och jag märker direkt på lillan när det är något.

Vilket har skett allt för ofta enligt min mening...

Hon chattade lite med nån från sin gamla skola, dom saknar henne och jag vet att hon saknar dom med. Om jag bara kunde spara ihop till en bil så hade jag lätt bytt tillbaka henne till sin gamla skola, för där skedde inte sådant som sker i den hon går i nu.


Nej, nu måste jag ta och göra mig i ordning.

Önskar er alla en trevlig onsdag!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards