Alla inlägg den 2 november 2010

Av Claudia - 2 november 2010 05:14

Pappan jag skrev om sist skulle ringa igår efter att han läst igenom historiken från min dotters msn som jag hade skickat till honom, mammans lösning på problemet var att ta bort mig som vän på Facebook och inte svara på mitt privata meddelendande. Där jag förklara att hennes dotter var igång igen mot min dotter och att jag blockat henne helt nu från att kunna ha kontakt med min dotter på nätet.

Otroligt dålig stil av dom båda, men visst...spelar duktiga och kör psykologsnack...sen nochas problemet.

Ja ja...snacka om personlighetsklyvningar.

Mamman som va emot att hennes dotter satt på msn och Facebook, ser man ändå göra det och öppnar en egen profil på Facebook.

Pappan kör försvars psykologisnack mot en efter att hans dotter hållet på mot min dotter...igen, sen håller han inte det han sagt och får väl se vad som sker denna dagen då.

Det förklarar ju en hel del om barnet...ena minuten si och andra minuten så.

Men det är som jag förklarade för min dotter, det finns andra barn att leka med och som kan bete sig betydligt bättre.

Livet går inte under bara för att man inte kan leka med ett visst barn som kanske är rolig att leka med men som beter sig underligt.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards