Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Uppe tidigt

Av Claudia - 19 oktober 2010 05:11

Vaknade långt innan jag skulle gå upp, låg och vred o vände mig tills jag gav upp.

Varför ligga kvar när jag ändå inte kan somna om?

Så det fick bli lite tidig morgonkaffe och en stund vid datorn.


Igår började jag på min utbildning, allt snurrade efteråt...hur fan skall jag fixa detta? Jag är ju helt ny i banan, medans dom andra där har antingen gått gymnasie i området tidigare i sina liv eller sysslat nått smått med det i sina liv.

Tog med mig böckerna hem igår, men hann aldrig sitta med dom vilket jag hade tänkt jag skulle göra för att se om jag kunde bli nått litet klokare på det hela.

Får göra ett nytt försök ikväll...

Börjar kl 07.00 idag, slutar egentligen kl 16.00...men hur det blir med den saken idag återstår att se då lillan min måste till läkare kl 13.20 och jag vet inte hur lång tid det hela kommer att ta. Hinner jag lämna henne på fritid och ägna nån tid på min utbildning så gör jag såklart det.


Barnen sover, skall väcka dom kl 06.00...fixa och dona och ha mig fram till kl 06.45 Sen beger jag mig iväg...


Igår kontaktade en kusin mig från Tyskland, hade varit bra för henne att ta reda på alla fakta innan hon diskuterar med mig om mitt beslut angående mina biologiska föräldrar samt min syster. Kontakten mellan oss va inte långvarig och jag bröt den inom kort. Har varken tid eller lust att sitta och förklara varför jag valde att bryta kontakten med min biologiska familj.

Det som hände för 4 år sedan kommer jag aldrig att glömma, det min biologiska far har hållet på med efteråt kommer jag aldrig att glömma...så tycker någon att den har rättigheten att yttra sig om det och nedvärdera mitt beslut, kan ju ta och hålla sig borta från mig och mina barn.

Vi har det så bra nu och jag har till avsikt att fortsätta på det viset.


Nej, om man skulle ta och göra sig i ordning innan det är dags att väcka barnen här hemma.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia - 25 maj 2012 08:22

Har ny blogg: http://www.nattstad.se/Claponi   Är nästan aldrig inne på denna något mer. ...

Av Claudia - 23 juli 2011 14:29

Min dotter är inte med i Heartland Model Agency mera, hon slutade där i början av året efter att ha varit modell för dom i ett år. Man ville förlänga henne med ett 2-års kontrakt, men detta vägrade jag gå med på och tycker inte dom är vidare seriösa ...

Av Claudia - 4 maj 2011 05:17

Nu får allt vintern ta och ge sig...trodde vi var på väg mot sommartiden och så återkommer kylan o frosten. Detta ogillas skarpt! ...

Av Claudia - 31 december 2010 10:59

Önskar er alla ett Gott Nytt År   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards