Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Claudia - 16 oktober 2010 12:39

Inte var dag man ramlar över en personen inne på YouTube som man får en att reagera som jag gjorde då jag hörde en av hans låtar där inne, först skulle jag bara höra en liten flicka som sjöng en låt till sin Farmor och Farfar...så sött.

Skall se om jag kan få in den här, så kan ni ju själv få höra den:



Håll med om att den är härlig att lyssna på!!!


Sen tittade jag på personens spellista och fann någon som kallas för Rapman.

Hmm...vad är det för något tänkte jag och klickade på en av låtarna.

Sen lyssnade jag på nästa låt, därefter nästa och så kom mitt "WOW".

Visar sig vara en ung kille här i södra Sverige som gör egen musik, som han har satt in på YouTube.

Lyssna:




Blev direkt förälskad i rösten...


Känner en del människor som sysslar med musik, men ingen av dom fick mig att reagera som denna killen gjorde när jag hörde honom.

Jag hoppas verkligen han fortsätter med det han gör, för med den rösten kan han komma långt.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards