Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Claudia - 10 oktober 2010 12:30

Jaha, då va det söndag...igen! Veckan har gått fort och jag har inte hunnit med allt som jag hade hoppats på att hinna med.

En vecka ledigt såkallat till, sen börjar jag utbildningen som AF va så trevlig att erbjuda mig och som jag gjort ett intagningstest till samt klarat.

Skall bli skönt att få komma igång med något efter att man varit arbetslös i ca 1 år.

Känner att jag blivit försoffad, skjuter fram saker hela tiden...tänker att det tar jag imorgon och så blir det likadant nästa dag. Det funkar liksom inte...

Vet att jag får in bättre rutin i vardagen när jag har ett jobb eller går en utbildning.


Så vad skall man göra en dag som denna då?

Min dotter knyckte min sterio då hennes egna gick i sönder då vi flyttade hit i Maj 2009, lugnt...hon kan få ha min. Skall ändra om på min hylla där den stod...

Men först så skall jag ta tag om tvätten, har tvättat i turbofart och allt ligger nu i en hög samt väntar på att få bli sorterat.

Samtidigt så har jag sett hur min dotter bombaderat min garderob med sina kläder...hmm...ogillas skarpt. Hon får lista ut hur hon skall göra med alla sina kläder i sitt egna rum, får hon inte plats med dom i sin byrå så har hon en hylla som vissa kläder får plats på. Jag vill inte ha dom bland mina kläder...


Önskar er alla en trevlig söndag och en bra start på den nya veckan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards