Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Claudia - 8 oktober 2010 11:06

Sedan en bra tid tillbaka har en viss person i området spridigt falska rykten om mig, fått mig att framstå som en narkoman alkis som ljuger mycket och som har en son som har en sjukdom i huvudet. Gissa om jag kokar av ilska mot denna personen?! Men samtidigt så vet jag ju varför personen ljuger om oss, har bara inte sänkt mig i samma usla nivå som den själv befinner sig i...så jag har tigit och försvarat mig inför dom människor som berättat det för mig.

Nej jag har aldrig tagit droger, kommer aldrig att ta det...

Nej jag dricker inte alkohol dagligen som det påstås, hur fan skulle jag kunna ha råd till det...arbetslös sedan ett år nu, betalar skulder, försörjer 2 barn på heltid själv och har 2 hundar?? Har personen i frågat någon aning om hur lite pengar man får från a-kassan och jag har då inget svartjobb som kan hjälpa ekonomin på traven.

Suck!

Nej jag ljuger då inte, men vet mycket väl om att personen gör det och jag är inte den ende i samhället som vet om alla personens lögner.

Nej min son har ingen sjukdom i huvudet, han har ett litet handikapp som heter Asperger Syndrom och vad fan menar personen med att dra in min son i hans problem angående mig?

En äldre dam kom fram till mig en dag, frågade mig beskymmrat om hur det är med min son...jag förstod inte vad hon pratade om, allt är bra med min son.

Så berättade hon vad hon fått höra av personen som ljuger om oss, jag bad henne därefter fråga personen vad det är för sjukdom min son har i huvudet och om det finns botemedel och framför allt om det är smittosamt. För såklart att jag som mamma vill veta detta.

Nu står det på personens msn-status: NU JÄVLAR E DET KRIG! skulle kunna skjuta en viss person på fridhem, som spider falska rykten.

Då kan ju personen ta och skjuta sig själv, då det där med att sprida falska rykten om folk är dens speciallitet.

Skulle inte förvåna mig ett dugg om det är mig personen syftar på, men tyvärr har jag ju inte sagt något om allt det jag vet. Jag har bara sagt att min dotter inte får sätta sin fot i personens hem pga något som personen blivit straffad för.

Jag har aldrig berättat hur personen blev straffad, ingenting...utan bara det att mitt barn håller sig borta från personen.

Sen har väl en person ifrågasatt detta och där har personen själv berättat det.

Såklart skyller personen på exet, att exet va ute efter pengar och att personen satt inne och fick sen gå med fotboja en tid.

Ja du...där kom en bit ut om personen! Och det va inte jag som berättade det...

Men jag väljer att tro på att är personen skyldig pga att kunde den ljuga så som den gjort om oss så vad säger då att personen inte ljuger om annat med?

Jag tänker då inte ta några som helst risker angående mitt barn.

Sen är det ju så att fler än jag vet om det i samhället, förr eller senare hade det nått området. Vad tänkte personen på?

Här spelar person duktig, duktig inför andra, ljuger om andra och tiger om sina egna mörka bakgrund.

Undra när det andra skall komma fram? För det finns ju mer...

I förgår satt jag hemma hos ett par, vi gick igenom allt dom fått höra och jag förklara för dom att det är lögner om mig. Vilket dom förstod...annars finns det vittne som kan styrka det jag säger.

Min familj, mina barn, läkare, vänner som känner/känt mig...o.s.v.


Det jag hoppas på är att dom falksa rykten personen spridit om mig försvinner, att folk inser vem lögnaren egentligen är och att personen inser att den förlorat det den själv påbörjat.



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards