Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Fredag!

Av Claudia - 16 april 2010 07:49

I vanliga fall är jag jätte glad över att det äntligen är fredag, då jag vet att jag kommer att få sovmorgon dagen därpå...men så lär det inte bli denna helgen.

Skall upp tidigt imorgon, lillan skall iväg och jobba som modell. Det kommer att ta oss ca 2 timmars bilfärd och vi skall vara där kl 10.00

På kvällen skall vi sova över hos en väninna som jag ej träffat på många år, hon bor inte så långt ifrån arbetsplatsen och på söndag skall lillan jobba igen.

På söndag kväll kör vi hem igen...

Idag tvättas det kläder för fullt, skall packa lite sen när allt är klart. Hämta bilen som jag fått låna, handla hem lite mat till sonen min som kommer att vara ensam hemma medans vi är borta. Tur är väl att jag kan lita på honom och han är den datanörd han är som inte festar o håller igång.

Efter skolan måste lillan träna på sin fiol lite, då hon går på fiol-lektioner måndagar och inte har övar nått denna veckan.


Blev besviken på en vän igår som visste att jag letade efter cyklar till oss alla här hemma och såg att vännen ville sälja en cykel på blocket. Jag ringde upp och fick veta att en annan skulle titta på den först. Fan va schysst gjort!!!


Har ont i högra örat när jag sväljer, har haft det så i några dagar nu och hoppas kunna bita ihop under helgen för lillans skull. Lika bra att ladda med sig lite värktabletter.


Önskar alla en trevlig helg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia - 25 maj 2012 08:22

Har ny blogg: http://www.nattstad.se/Claponi   Är nästan aldrig inne på denna något mer. ...

Av Claudia - 23 juli 2011 14:29

Min dotter är inte med i Heartland Model Agency mera, hon slutade där i början av året efter att ha varit modell för dom i ett år. Man ville förlänga henne med ett 2-års kontrakt, men detta vägrade jag gå med på och tycker inte dom är vidare seriösa ...

Av Claudia - 4 maj 2011 05:17

Nu får allt vintern ta och ge sig...trodde vi var på väg mot sommartiden och så återkommer kylan o frosten. Detta ogillas skarpt! ...

Av Claudia - 31 december 2010 10:59

Önskar er alla ett Gott Nytt År   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards