Alla inlägg den 24 april 2010

Av Claudia - 24 april 2010 06:56

Igår ringde fastighetsskötaren, nån av dom...på måndag skall man byta ut mitt vardagsrumsgolv. Det var inte så länge sedan man slipade och lackerade golvet, för att sen inom kort upptäcka att golvet blivit för tunt genom åren och måste nu bytas ut helt.

Jag som trodde att efter flera månaders väntande på att min lägenhet skulle renoveras att det nu äntligen va klart, för sen se hur mitt vardagsrumsgolv börjat att lyft överallt...panik...vad har jag nu gjort för fel? Men det visade sig inte vara mitt fel, utan golvet var över 30 år gammalt och slipats ett antal gånger genom åren.


Idag skall jag packa ihop alla småsaker i rummet, imorgon tar jag och sonen ut möblerna från rummet. Det blir till att få sova några dagar i min sons rum, då lillans rum behövs till att ställa möbler i och min bäddsoffa monteras ner i delar för att ta mindre plats.


Lillan skall på fotbolls match idag, vilket jag ej kan följa med på och se. Men mormor och morfar tar sig dit med henne samt se på när hon spelar.


Trötter är jag då jag sovit dåligt inatt, upp tidigt idag...inte ens kaffet hjälper...men det är bara att bita ihop och se glad ut.


Önskar er alla en trevlig lördag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards