Alla inlägg den 13 april 2010

Av Claudia - 13 april 2010 17:39

Jag kommer att använda mig av denna sidan till att skriva av mig, mina funderingar och tankar om saker och ting som sker i mitt liv.

För jag känner att jag behöver skriva av mig, jag behöver få det ur mig...

Mycket sker just nu, mycket har hänt och jag känner att jag vill ej belasta någon vän som har sina egna problem och funderingar att ta itu med.

Kommentera gärna mina inlägg här inne, om du så känner för det så kan jag ta kritik om du tycker att jag är helt ute och turnerar med mina tankar. Ibland kan det ske att jag söker andras tankar om mina tankar...tänker jag fel eller tänker jag rätt???

Mycket har hänt i mitt liv som jag kommer att skriva av mig om, mycket sker i mitt liv som jag kommer att skriva av mig om...jag är en tänkare, så jag tänker mycket.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards