Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Claudia - 8 augusti 2010 16:38

Då är denna helgen gången...

Mange har varit här och hälsat på tillsammans med sin hund under helgen, han uppe lite söder om Stockholm. Varje gång han kommit har han köpt godis som fyller en hel skål. Här vaktar han sin godis skål:


 

Mina barns Gudmors far har dött...inget vidare roligt alls. Jag kände honom inte, men däremot känner jag ju mina barns Gudmor och vet hur ledsen hon nu är.

2 st väninnor till mig va på Casting i Malmö, den ena viste jag skulle dit...men den andra ringde mig precis innan den tänkt gå det och jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.

Att hon inte får ett kontrakt tvivlar jag inte ett dugg på, men nu har hon fått några fina bilder på sig själv och det är ju alltid något. Samtidigt va det ju spännande för henne att testa på det.

Fick äntligen tag i Henrik som är Nicoles första fotograf, vill ha nya bilder på min dotter av honom...han är otroligt duktig. Blev så fruktansvärt nöjd med dom bilderna han tog på henne innan, här är en av dom:


 


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards