Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Sen sist:

Av Claudia - 7 september 2010 08:03

Mycket har hänt sen jag skrev sist, är inte den som sitter här varje dag och berättar...utan tar det hela lite då o då.

Min lilla dotter skulle träffa sin stora syster som hon ännu ej träffat, men träffen fick avbokas då vi blev sjuka här hemma och jag väntar på att vara absolut säker på att vi är friska nu.

Jag skickade ett mail till mamman, bedjade henne att lägga ner stridsyxan som pågått i många år...lillan börjar ge upp hoppet om det och jag vet att hon så gärna vill träffa henne.

Mamman har lagt ner stridsyxan...syskonen skall få träffas.

Vi har nu kontakt inne på FB, hennes dotter ville bli vän med mig där inne och jag godkände det. Nu kan hon se en hel del bilder på sin lillasyster...


Sen har lillan varit på limo-kupp fotografering i Malmö på Stortorget efter att ha fyllt på sin portfolio i agenturen, ny fotografering planeras i början av nästa månad med den fotograf som fotograferade henne första gången. Jag vill se hur hon har utvecklats sen första gången han fotograferade henne för lite mer än ett år sedan.


Bilder på Limo-kuppen och portfoliot kommer snart.


Fick mig ett gott skratt av min son som fått sitt ID-kort, han har fyllt 18 år och det första han gjorde var att köpa sina egna cigg. Sen tänkte han ha lite kul och köpte sig en öl...*asg*...när han kom hem, lycklig som bara den...visade mig ölen. Alkoholfri öl...

Det behövde han inget ID-kort för att köpa.

Han hade inte sett sig för, utan bara tagit en öl som han kände igen...som han sett mig köpa då jag köpt öl. Märket ja...men jag har då aldrig köpt alkoholfri öl.

Den smakade ve o fasa...blev slängd direkt.

Nästa gång såg han sig för...blev 2,8...nästa 3,5.


Dags att göra lite nytta här hemma, bilder kommer så fort jag hinner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia - 25 maj 2012 08:22

Har ny blogg: http://www.nattstad.se/Claponi   Är nästan aldrig inne på denna något mer. ...

Av Claudia - 23 juli 2011 14:29

Min dotter är inte med i Heartland Model Agency mera, hon slutade där i början av året efter att ha varit modell för dom i ett år. Man ville förlänga henne med ett 2-års kontrakt, men detta vägrade jag gå med på och tycker inte dom är vidare seriösa ...

Av Claudia - 4 maj 2011 05:17

Nu får allt vintern ta och ge sig...trodde vi var på väg mot sommartiden och så återkommer kylan o frosten. Detta ogillas skarpt! ...

Av Claudia - 31 december 2010 10:59

Önskar er alla ett Gott Nytt År   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards