Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Profilen borta!

Av Claudia - 27 juli 2010 11:11

Såg idag att min "kära" biologiska pappas profil inne på Facebook är borta, bad en vän kolla det hela med och fick bekräftat samma sak där.

Vet inte om det är han själv som tagit bort det eller om det är min advokat som fixat det hela. Men glad är jag att det är borta...tyvärr fanns det han skrivit där ett bra tag och mina kusiner läste det han skrivit där.

Av säkerhets skäl fick jag avbryta min kontakt med mina kusiner då jag såg vad min "kära" biologiksa pappa hade skrivit där inne, kan ej uppta kontakten igen då jag inte vet om han drar in dom i sitt hat mot mig. Skulle liksom inte förvåna mig ett dugg att han gör någonting sådant.


Men...det lugnt...trist för släkten att han måste göra som han gör och på så vis se till så att släkten aldrig kommer att få kontakt med mig. Speciellt när dom efter 4 år hör av mig, blir glada och han förstör allt med sitt skit.


Det han däremot inte vet om är att jag har fått kontakt med hans 2 brödrar som han inte haft någon kontakt med på många herrans år, jag har kontakt med alla hans brödrar och den som står honom närmast vågar inte berätta för honom att han har kontakt med mig. För han vet att jag bryter kontakten omedelbart, då han vet allt hans bror hållet på med mot mig...mot sin egna dotter, sitt egna kött och blod.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia - 25 maj 2012 08:22

Har ny blogg: http://www.nattstad.se/Claponi   Är nästan aldrig inne på denna något mer. ...

Av Claudia - 23 juli 2011 14:29

Min dotter är inte med i Heartland Model Agency mera, hon slutade där i början av året efter att ha varit modell för dom i ett år. Man ville förlänga henne med ett 2-års kontrakt, men detta vägrade jag gå med på och tycker inte dom är vidare seriösa ...

Av Claudia - 4 maj 2011 05:17

Nu får allt vintern ta och ge sig...trodde vi var på väg mot sommartiden och så återkommer kylan o frosten. Detta ogillas skarpt! ...

Av Claudia - 31 december 2010 10:59

Önskar er alla ett Gott Nytt År   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards