Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Trött som ett as

Av Claudia - 25 juli 2010 17:37

Sovit typ 4 timmar inatt, känner mig mer död än levande idag.

Kan ej lägga mig och sova en stund under dagen, för då vet jag att jag inte kan somna lagom tid ikväll...så man kämpar med att hålla sig vaken hela dagen.


Igår kom Goffemannen, en Golden-hane i sina sista år och hans Matte och Husse skulle ut och festa. Idag runt middagstid kom dom och hämtade honom.

Direkt efter kom Kitte Cat och hälsade på...2 1/2 timme rusade iväg och sen va det dags för henne att bege sig iväg.


Satt lugnt på balkongen och pratade lite med grannen, då en annan granne kom gående och berättade att hon är med barn. 38 år gammal, älskarinna till nån som slagit henne och nu väntar hon hans barn.

Suck! Hon vet inte hur hon skall göra...själv fattar jag inte att hon ens funderar på saken.

Han är gift och har barn med sin fru, han behandlar henne illa och hon skall starta eget företag i Augusti. Hon har barn från tidigare förhållande...vad funderar hon på???


När jag hör allt som sker i andras liv tänker jag alltid: Fan va vi har det bra som vi har det!!!

Jag och mina barn har otroligt bra balans och harmoni här hemma, våra problem handlar mest om skolarbete och barnproblem. Att jag är arbetslös och söker jobb för fullt...

Jag saknar inte att ha någon i mitt liv, jag har kommit till rätta så med mig själv...jag har inga kärleksproblem. Men jag hör ständigt andra har det i sina liv, är det inte så att någons väninna stulit sin väns make och splittrat en familj så är det en älskarinna som blir gravid. Är det inte kvinnor som förlorat vårdnaden om sitt/sina barn så är det otrohet och skitsnack om barnet/barnens andre förälder.

Jag ibland bara känner att jag inte orkar med att lyssna på dom alla och deras problem...för där är ju ändå ingen som lyssnar på mina problem. Så jag håller mig undan en tid, men gör jag det för länge så haffar dom mig när jag befinner mig på min balkong.


Min advokat som jag kopplat in pga min "käre" biologiska pappa som inte låter mig vara ifred, har nu semester...han hör väl av sig när han är tillbaka.

Min "käre" pappa har fortfarande inte tagit bort det han skrivit på FB, ju längre det finns där ju värre är det för han själv.


Nu skall jag och mysa framför en film...dottern min är hos en kompis och leker. Sonen min är i sitt rum och sitter vid sin dator. (Som vanligt)


Hoppas ni alla haft en trevlig helg och får en bra start på den nya veckan.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia - 25 maj 2012 08:22

Har ny blogg: http://www.nattstad.se/Claponi   Är nästan aldrig inne på denna något mer. ...

Av Claudia - 23 juli 2011 14:29

Min dotter är inte med i Heartland Model Agency mera, hon slutade där i början av året efter att ha varit modell för dom i ett år. Man ville förlänga henne med ett 2-års kontrakt, men detta vägrade jag gå med på och tycker inte dom är vidare seriösa ...

Av Claudia - 4 maj 2011 05:17

Nu får allt vintern ta och ge sig...trodde vi var på väg mot sommartiden och så återkommer kylan o frosten. Detta ogillas skarpt! ...

Av Claudia - 31 december 2010 10:59

Önskar er alla ett Gott Nytt År   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards