Direktlänk till inlägg 2 juli 2010

Polisanmälan

Av Claudia - 2 juli 2010 21:54

Det fick bli en polisanmälan igår eftersom min "käre" far inte tog bort inlägget han gjort på sin blogg inne på Facebook som alla kan läsa, då hans sida inte är låst för utomstående kan vem som hellst läsa det han skrivit och fast allt står på tyska så har han ju tyska kontakter på sin vänlista.

Jag skrev ett privat meddelande till honom om att hans handlande är olaglig och kan lätt polisanmälas, som svar fick jag att det hela är för löjligt för att svara på och inlägget togs inte bort.

Han har hakat upp sig på att göra mig arvlös, vilket jag vet att han inte kan helt och hållet. Men jag kan tänka mig att han kommer att göra sitt bästa...

Sen retar han sig på att jag inte accepterar hans spelande mot allt och alla, hur han beter sig och sen skyller ifrån sig...tar aldrig ansvar för sitt egna handlande, utan det är alltid andras fel...aldrig hans.

Jag vet ju för fan vad det är han har gjort mot mig och mina barn, finns ingen chans till att han kan skylla det på någon annan än sig själv. Han kan inte vrida och ljuga om sitt egna handlande han gjort mot oss...kvittar att det gått 4 år, jag kommer aldrig att glömma allt han utsatt mig för genom åren och det sista som var pricket över i:et för mig.

Han spottar galla på mig nu, enligt honom är det jag som är sjuk i huvudet och jag har kränkt honom på det värsta tänkbara sättet...bara för att jag inte accepterar hans lögner och påhitt om allt.

Jag har för fan fått nog av honom, det sade jag för 4 år sedan...vad får honom att tro att jag skulle ändra mig angående honom?? Icke en chans!!!!!

Aldrig...jag vill inget veta av honom mera och jag står för det jag sagt samt än idag säger.

Mina barn skall han bara hålla sig borta ifrån, han skall inte få en chans att förstöra dom som han förstört min syster som lyssnade och gjorde allt han ville.

Han försörde hennes ena son och hur det går för den andra vet jag inte...men jag kan riktigt tänka mig vilken syn på livet den stackaren har fått.

Min syster förlorade vårdnaden om sina barn och morföräldrarna fick dom under sitt tak. Jag kan aldrig glömma det jag upplevde och såg i deras hem då jag och mina barn tillfälligt bodde hos dom då jag låg i skilsmässa samt behövde ett boende tills jag fann eget. Allt dom sade, allt dom gjorde och allt dom utsatte oss för.


Jag kommer aldrig att glömma det.

Men jag har krävt att han låter oss vara ifred, vilket han inte tycks kunna göra och nu hängde han ut mig på nätet med lögner om mig. Han har vägrat ta bort det fast jag sagt till honom om det...vilket slutade med att jag gjorde en polisanmälan.

Jag kommer fortsätta polisanmäla honom varje gång han kontaktar mig eller om han gör om det han nu har gjort.

Har fått nog av hand beteende mot mig, må han vara min biologiska far...men jag vill inget veta av honom mera.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia - 25 maj 2012 08:22

Har ny blogg: http://www.nattstad.se/Claponi   Är nästan aldrig inne på denna något mer. ...

Av Claudia - 23 juli 2011 14:29

Min dotter är inte med i Heartland Model Agency mera, hon slutade där i början av året efter att ha varit modell för dom i ett år. Man ville förlänga henne med ett 2-års kontrakt, men detta vägrade jag gå med på och tycker inte dom är vidare seriösa ...

Av Claudia - 4 maj 2011 05:17

Nu får allt vintern ta och ge sig...trodde vi var på väg mot sommartiden och så återkommer kylan o frosten. Detta ogillas skarpt! ...

Av Claudia - 31 december 2010 10:59

Önskar er alla ett Gott Nytt År   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards