Direktlänk till inlägg 27 maj 2010

Min dotter och hennes pappa

Av Claudia - 27 maj 2010 06:28

Igår när min dotter kom hem efter att ha lekt med några klasskompisar berättade hon att hon hade sett sin pappa med hans senaste familj, han körde en röd bil utan tak och hon ville gå fram till honom samt fråga varför han skiter i henne.

Vilket hon inte gjorde...men tanken fanns där och viljan finns där. Men samtidigt så vågar hon inte riktigt göra det.

Tycker det är sjukt att en 10-åring skall leva med sådana tankar inom sig, men jag kan inte tvinga honom att bry sig om henne eller att träffa henne när han själv inte vill göra det.

Sen den där kvinnan han har barn ihop med nu, hmm...vid ett tillfälle då det var slut mellan dom lät hon min dotter få träffa sina halvsyskon och när dom blev ihop igen tvärnitade allt. Min dotter får inte träffa sina halvsyskon längre och varken hon eller hennes halvsyster som älskar henne så förstår det hela.

Samtidigt så får min dotter höra av andra barn som känner dom och varit o hälsat på dom hur hård och sträng hennes pappa verkar, att dom sett pappan och mamman göra saker inför deras ögon som är mycket opassande.

När hon möter honom ute ser hon med sina egna ögon hur han behandlar henne som luft.


Vad jag inte kan förstå är att det är ju våran dotter han sårar, vad har hon gjort för att förtjäna detta? Att hon föddes? Ja, det var ju han som ville ha barn och till o med anklagade mig för att ta något skydd bakom hans rygg bara för att jag var svårbefruktad. För att sen när hon finns till behandla henne som luft.

Jag har till o med fått veta att han tror inte att det är hans dotter, fast ett faderskapstest utfördes vid hennes födsel och ingen annan kandidat fanns där för att fastställa det. Gjordes för att han önskade det och jag inget har att dölja.

Ändå påstår han detta!


Trist, men sant.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Claudia - 25 maj 2012 08:22

Har ny blogg: http://www.nattstad.se/Claponi   Är nästan aldrig inne på denna något mer. ...

Av Claudia - 23 juli 2011 14:29

Min dotter är inte med i Heartland Model Agency mera, hon slutade där i början av året efter att ha varit modell för dom i ett år. Man ville förlänga henne med ett 2-års kontrakt, men detta vägrade jag gå med på och tycker inte dom är vidare seriösa ...

Av Claudia - 4 maj 2011 05:17

Nu får allt vintern ta och ge sig...trodde vi var på väg mot sommartiden och så återkommer kylan o frosten. Detta ogillas skarpt! ...

Av Claudia - 31 december 2010 10:59

Önskar er alla ett Gott Nytt År   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Omröstning

Hur ofta är du här inne?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 En gång varannan dag
 Flera gånger i veckan
 3 gånger i veckan
 2 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 3 gånger i månaden
 2 gånger i månaden
 1 gång i månaden
 När jag hinner och kan

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besökare

Arkiv

Kategorier

Länkar

Ink Jucie


Ovido - Quiz & Flashcards